donderdag 24 mei 2012

Geen feest zonder cadeautjes

Ik zal mij vanavond in ieder geval niet vervelen (niet dat dat ooit gebeurd), want ik heb nog wel een projectje af te werken.





U vermoedt waarschijnlijk wel dat bovenstaande een vlaggenlijn in wording is. En waarvoor die dient?  Voor een feestje naturlijk.  Een groot feest eigenlijk, want op zaterdag 2 juni viert de Coupure feest.  De mensen van de organisatie hebben alvast hun best gedaan want er staat veel op het programma.  De circusplaneet komt om uw kroost te entertainen, zelf kunt ge u wagen aan een initiatie Argentijnse Tango, er is een markt met o.a artisanale en biologische producten, natuurlijk zijn er hapjes en drankjes bij de vleet, en 's avonds is er een spetterend concert met als afsluiter Das Pop!  Zij kunnen u het beter en meer in detail uitleggen dan ikzelf, dus nieuwsgierigen kijken beter eens op  http://www.coupurefeesten.be of op facebook.

En een feest dat vraagt cadeautjes natuurlijk, dus geef ik 2 kadobonnen weg van 50€.  Wat moet ge daarvoor doen? Voorlopig nog niet veel.  Hou gewoon dit in de gaten vandaag, en u ziet plots wel wat meer tekst en uitleg verschijnen.

3 opmerkingen:

  1. Absoluut, er was "in den beginne" al een give-away op de blog, en dat wordt nog wel eens herhaald :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh ja, ondanks het feit dat ik woensdag weer een grote voorraad indeed volgens wat ik nodig had, denk ik dat er zeker nog wat leuke stofjes bij kunnen ... zeker nadat ik gans je mooie collectie in het echt gezien heb ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi! Thanks so much for the follow! those fabrics are awesome!
    Clare x

    BeantwoordenVerwijderen